پیام تسلیت به مناسبت رحلت عالم ربانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

 

امام علی (ع) : «إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَهٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْ ءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَهِ»

ضایعه ارتحال عالم ربانی، حکیم الهی، استاد فلسفه و معلم اخلاق، حضرت حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی را محضر بقیه الله الاعظم حجت بن الحسن العسگری(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه های علمیه، دانشگاهیان، شاگردان، علاقمندان و بیت شریف آن فقیه وارسته تسلیت عرض می­ نماییم.

استاد عظیم الشأن، که از شاگردان و یادگاران مکتب حضرت امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی(ره) بودند، عمر با برکت خویش را در راه تهذیب نفس سپری نمودند و مراتب برجسته علمی را با درجات والای معنوی و سلوک عرفانی توأماً دارا بودند و به تربیت شاگردانی صالح و مؤمن در دانشگاهها و حوزه های علمیه همت گماشتند.

از جمله ویژگیهای بارز حضرت استاد در زندگی اجتماعی، فروتنی، زهد، پارسایی، ساده‌ زیستی، مهربانی، صمیمیت، و علاقه شدید به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بود که از ایشان چهره­ ای متفاوت ساخته بود.

اینجانب برای آن استاد و اندیشمند فرزانه رحمت واسعه الهی، علوّ درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای بازماندگان آن مرحوم، صبر و اجر جمیل مسئلت می ­نمایم.

 

رحیم شاهدی

مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه صنعتی سهند تبریز