نشست صمیمی اعضای کانون عصر رشد پژوهشکده علم و دین با ریاست محترم دانشگاه جناب آقای دکتر اسماعیل فاتحی فر ۱۴۰۲

نشست صمیمی اعضای کانون عصر رشد مرکز مطالعات و پژوهشهای علم و دین با دکتر فاتحی فر ریاست محترم دانشگاه و حجت‌الاسلام شاهدی مسئول نهاد رهبری دانشگاه و مسئول پژوهشکده علم و دین در محل مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز در مورخه ۱۴۰۲/۲/۱۹ برگزار گردید.

در ابتدای مراسم دکتر فاتحی فر ریاست محترم دانشگاه صنعتی سهند ضمن فرخنده خواندن و گرامیداشتن حضور پرشور دانشجویان در این دیدار اشاره کرد: خروجی این جلسه استفاده از نظرات شما در اداره و مدیریت دانشگاه در نحوه ورود و حمایت از دانشجویان در راستای ورود آنها به صنعت در حین یا پس از اتمام دوران آموزشی است. البته ما هم دوست داریم بهترین امکانات آموزشی، رفاهی، شغلی برای شما ایجاد کنیم اما در برخی موارد مشکلات مالی و عدم توجه برخی از مسئولین مانع ما می‌شوند. به همین خاطر لازم است که در این جلسه هر دو طرف یکدیگر را درک کنیم و این‌گونه مسائل را در نظر داشته باشیم.

وی افزود: امروز از صحبت‌ها و نظرات شما استفاده می‌کنیم و دغدغه‌های شما را می‌شنویم و از آن‌ها در برنامه‌ریزی‌ها استفاده خواهیم کرد. در دانشگاه عمده خدمات آموزشی، پژوهشی و اجتماعی است و خواسته‌های دانشجویان نیز در این حیطه قرار می‌گیرد.

در پایان این جلسه دانشجویان پرسش‌ها و مسائل خود را بیان کردند و دکتر اسماعیل فاتحی فر ریاست محترم دانشگاه به سؤالات آن‌ها پاسخ دادند.