ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی سهند با عنوان اخلاق کاربردی و حرفه ای برگزار گردید.

ضیافت اندیشه استادان دانشگاه صنعتی سهند ویژه بهمن ماه از تاریخ ۱۶/۱۱/۱۴۰۰ تا ۲۰/۱۱/۱۴۰۰ به صورت ستادی و گروهی توسط دفترنهادرهبری، معاونت آموزشی، دبیر هم اندیشی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی سهند با عنوان اخلاق کاربردی و حرفه ای و با سخنرانی حجت الاسلام وزیری فرد برنامه ریزی گردید و ۳۱ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه صنعتی سهند  در این دوره ثبت نام کردند.

به خاطر شیوع سریع سویه امیکرون و ملاحظات و تدابیر بهداشتی نصف اعضای شرکت کننده به نوبت حضوری و آنلاین در بستر سامانه LMSدانشگاه در این دوره حضور بهم رساندند.حجت الاسلام وزیری فرد، حجت الاسلام احد روحانی و حجت الاسلام مهدی قهرمان اساتید این دوره بودند. با توجه به اینکه استاد مدعو حجت الاسلام وزیری فرد به مفاهیم بنیادی و اساسی اخلاق تاکید داشتند و همچنین سابقه علمی ایشان ، اساتیدی ازدانشگاه و خارج از دانشگاه که ثبت نام نکرده بودند هم در این جلسات به صورت آنلاین حضور داشتند.

پیرو سخنرانی بنیادی و مسائل اساسی اخلاق حجت الاسلام وزیری فرد ، حجت الاسلام و المسلمین دکتر احد روحانی و حجت الاسلام دکتر مهدی قهرمان به بخش های کاربردی و مهارت های آن پرداختند.

در اختتامیه دوره ضیافت اندیشه استادان ، جناب دکتر احمدرضامصطفی قره باغی ریاست محترم دانشگاه به ایراد سخنرانی پرداختند و با اهدای لوح تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین وزیری فرد قدردانی نمودند.