ثبت «همایش ملی بررسی اندیشه های فلسفی علامه جعفری(ره) » در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

ثبت « همایش ملی بررسی اندیشه های فلسفی علامه جعفری(ره)  » در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
به گزارش مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز  در سامانه گردهمایی ها و همایش های ملی و بین المللی ایران (ISC)  که پایگاهی برای مدیریت متمرکز اطلاعات کنفرانس های علمی است، ثبت شده است.
بر اساس این گزارش، در این پایگاه علاوه بر معرفی همایش ها، تمام فرآیندهای مربوط به همایش، از فراخوان، دریافت آثار، داوری تا تعریف کارگاههای آموزشی، ثبت نام و اعلام نتایج و داوری همه به صورت آنلاین و مجازی انجام می شود.

معرفی مفاخر شیعه و بازشناسی آثار و آرای آنها از مهم‌ترین رسالت های مراکز علمی و پژوهشی در نظام جمهوری اسلامی از یک سو، و محققین و مدققین ژرف اندیش از دیگر سو است. یکی از این مفاخر و متفکرین بزرگ جهان اسلام، مرحوم علامه جعفری است که هنوز بسیاری از ابعاد و زوایای علمی ایشان ناشناخته مانده است. بی شک، این شخصیت بی نظیر آثار کم نظیری خلق نموده است که کشف ابعاد آن و نیل به عمق و ژرفای آن نیازمند گذشت زمان و عزم محققان ژرف اندیش و جامع نگر می باشد. تحقق این مهم، همت و همفکری پژوهشگران و محققان نهادهای حوزوی و دانشگاهی را می‌طلبد. در این راستا دانشگاه هنر اسلامی تبریز و مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند با همکاری و مشارکت دیگر مراکز علمی و پژوهشی کشور، همایش ملی «بررسی اندیشه های فلسفی علامه جعفری(ره)» را همراه با بزرگداشت مقام علمی و معنوی ایشان برگزار می‌نماید.