نشست علم و صنعت دانشگاه صنعتی سهند تبریز

جلسه علم و صنعت دانشگاه صنعتی سهند تبریز روز دوشنبه ۹۴/۰۲/۰۷با حضور اساتید و دانشجویان در مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز برگزار گردید.

ارتباط دانشگاه و صنعت یکی از حیاتی ترین نیازهای کشورمی باشد که بارها مورد تاکیدات ویژه رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است. در همین زمینه به همت تعدادی از دانشجویان دغدغه مند، در بازه زمانی ۵ ماهه، طرح ایجاد یک مرکز متمرکز علمی، جهت تحقق این مهم با همکاری اساتید و صاحب نظران تدوین شد و بعد از اجرای آزمایشی مثبت طرح، به اساتید و دانشجویان ارائه شد.

گفتمان سازی علمی، کارآفرینی و تولید ثروت،انجام پروژه های صنعتی مورد نیاز کشور و هم آهنگ نمودن نیروهای داخلی برای حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان از اهدافی است که در چشم انداز گروه تعریف شده است.

گفتنی است که دانشگاهیان محترم جهت ارتباط با این گروه و یا کسب اطلاع از جلسات گروه های مطالعاتی، می توانند از طریق پست الکترونیکی asreroshd@yahoo.com اقدام نمایند و یا در طول هفته با مراجعه به پژوهشگاه علم و دین واقع در ساختمان علامه طباطبائی از برنامه های گروه مطلع گردند.

لازم به ذکر است که بعد از ارائه طرح، تعدادی از اساتید و دانشجویان حاضر، ضمن قدردانی از تدوین این طرح و اعلام آمادگی جهت همکاری با گروه، اراده، سعه صدر و استقامت در برابر سختی های پیشرو را رمز موفقیت گروه در آینده اعلام نمودند.

DSC04025 DSC04026 DSC04027 DSC04028 DSC04030