خلاء در بُعد فرهنگی ـ دینی دانشگاه‎ها احساس می‎شود

حجت الاسلام دکتر شاهدی در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی _ره) در دانشگاه صنعتی سهند:
خلاء در بُعد فرهنگی ـ دینی دانشگاه‎ها احساس می‎شود
حجت‎الاسلام رحیم شاهدی، دبیر مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند شب گذشته، چهاردهم خرداد در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی(ره) در دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به اندیشه‎های متعالی امام(ره)، اظهار کرد: تبیین مکتب امام خمینی(ره) باید با قدرت بیشتری در جامعه انجام شود.
شاهدی افزود: یک خلا بسیار مهم که در دانشگاه‌ها احساس می‌شود بُعد فرهنگی، تعهٌد و تدیٌن است که برای رفع این خلاء ایجاد یک کارگروه تخصصی لازم است.
وی ادامه داد: در دانشگاه صنعتی سهند باشگاه پژوهشگران جوان را تشکیل داده و یک سری مباحث دینی را به جوانانی که آینده‌سازان کشور ما هستند عرضه کرده‎ایم که امید می‌رود در آینده نتایج این برنامه‎ها را برای مؤفقیت کشورمان شاهد باشیم.
حجت‎الاسلام شاهدی تأکید کرد: ما در شاخه‎های متعدد برنامه‌هایی را مطرح کرده و شش کارگروه علمی همچون بررسی رابطه علم و دین با استفاده ازمبانی فلسفی و کلانی، سبک زندگی اسلامی، علم دینی که مبتنی برالگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت است، تاریخ تمدن اسلامی و مطالعات فرهنگی را با حضور اصحاب فن تشکیل داده‎ایم.
دبیر مرکز مطالعات و پژوهش‌های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند یادآور شد: تبیین مکتب امام(ره) باید با قدرت بیشتری انجام شده و باید امام(ره) را بیش از پیش شناخته و الگوی خود قرار دهیم که در این راستا عزم داریم در دانشگاه سهند کارگروهی را برای بررسی این مسائل ترتیب دهیم.