ثبت « همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای» در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام

به گزارش مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز در سامانه گردهمایی ها و همایش های ملی و بین المللی ایران (ISC) که پایگاهی برای مدیریت متمرکز اطلاعات کنفرانس های علمی است، ثبت شده است.

ثبت « همایش ملی اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی (ره)  » در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام
به گزارش مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز  در سامانه گردهمایی ها و همایش های ملی و بین المللی ایران (ISC)  که پایگاهی برای مدیریت متمرکز اطلاعات کنفرانس های علمی است، ثبت شده است.
بر اساس این گزارش، در این پایگاه علاوه بر معرفی همایش ها، تمام فرآیندهای مربوط به همایش، از فراخوان، دریافت آثار، داوری تا تعریف کارگاههای آموزشی، ثبت نام و اعلام نتایج و داوری همه به صورت آنلاین و مجازی انجام می شود.
مرکز مطالعات و پژوهش های علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز در راستای الگوبرداری از سیره علمی و عملی مرحوم علامه طباطبایی در حوزه اخلاق و کاربست آن در عرصه های مختلف آموزشی، پژوهشی، شاگردپروری، آزاد اندیشی، و نیز استنباط و استخراج مطالب مربوط به اخلاق علم و فناوری، از آثار و آرای معظم له به منظور تصحیح و تنقیح علوم طبیعی و تجربی از ابعاد فرهنگ و اخلاق لائیسیته و سکولار،  همایش ملی «اخلاق علم و اخلاق حرفه ای در مکتب علامه طباطبایی(ره)» همراه با بزرگداشت شخصیت ایشان و با همکاری مراکز حوزوی و دانشگاهی برگزارمی نماید.