مراسم بزرگداشت روز فتح حماسی خرمشهر

مراسم بزرگداشت روز سوم خرداد (فتح حماسی خرمشهر) روز دوشنبه در مرکز مطالعات علم و دین دانشگاه صنعتی سهند تبریز و با حضور جمعی از اساتید محترم دانشگاه و به همت دفتر نهاد رهبری و بسیج اساتید   دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، حجت الاسلام شاهدی مسئول محترم دفترنهاد رهبری دانشگاه ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) و آزادسازی غرورآفرین خرمشهر ، در خصوص ویژگیهای شیعیان واقعی در عصر غیبت و چگونگی دستگیری حضرت از آنان به ایراد سخنرانی پرداختند

ایشان با یادآوری ضرورت روحیه جهاد و شهادت و با استناد به آیه ۱۱۱ سوره توبه تاکید کردند: بدون داشتن روحیه شهادت طلبی و دفاع از حریم دین و اطاعت پذیری از ساحت ولایت ، نمی توان در زمره منتظران واقعی بود.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام شاهدی ، کلیپی در مورد فتح خرمشهر پخش گردید. در ادامه برخی از اساتید به پرسش و پاسخ در مورد موضوع مورد بحث پرداخته و در انتهای برنامه ، جناب دکتر نجفی اقدم از اساتید دانشگاه صنعتی سهند و از رزمندگان دوران دفاع مقدس خاطراتی از حوادث دفاع مقدس و توان مدیریتی سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی در عرصه جنگ بیان فرمودند.